16. september 2014

Ud af hulen med mig...

Jeg har været syg her i et par dage og har i den grad følt stressen bide mig i haserne. Nu er jeg ved at være frisk igen. Tager til møde på arbejde i aften, da det kun er 3 timer og stille og roligt. Jeg kan mærke tristhed, ensomhed indeni og følelsen af ikke at være god nok overhovedet, men siger man det højt her på bloggen er man en DRAMA QUEEN har jeg fundet ud af og det er der måske noget om.....og måske er det derfor jeg er trist og ensom i de her dage. Men jeg ved at det vender igen og så må jeg jo bare vænne mig til at der er nogen der prioriterer at være sammen med mig og andre gør ikke og så må jeg jo arbejde med det. Jeg kender godt mine dårlige sider...nogle af dem og dem kan jeg jo gøre noget ved hvis det er jeg tænker at det vil ændre noget. Nu vil jeg hente ungerne tidligt og nyde en sommeragtig dag.

Ingen kommentarer: