15. september 2014

Hotel Svendborg

Jeg faldt lige over denne hjemmeside Stellamaris og hvad jeg tænker er et virkelig hyggeligt sted. Jeg gik på højskole i Ollerup i 6 mdr.  og nød rigtig meget den skønne natur i det sydfynske. Jeg kunne rigtig godt tænke et weekendophold på fyn sammen med min mand sådan et smukt sted. Bare man havde penge til den slags. Sådan lidt luksus på Hotel Svendbord og så en rigtig dejlig middag her...
....på det dejlige Restaurant Svendborg ville godt nok heller ikke være af vejen. 
Men det er da dejligt at vide, at vi snart fylder 40, 
så er det jo med at huske det her som en god gave idé.
Noget der også kunne trække Preben med ville være sådan en indbydende gårdbutik 
og jo...det findes der så også lige. 
Hvis der er noget min mand elsker, er det små hyggelige specialvare butikker som denne her.
 Det er altid dejlig at blive inspireret.

 Værelserne er virkelig indbydende og romantiske og det betyder noget når man skal på et romantisk getaway. 
Vi har været på en del hoteller og rigtig mange har været været romantiske eller specielt pæne 
og med tiden må jeg sige, at det spiller en større og større rolle.
 Når vi har været i New York har vi boet ret usselt og brugt pengene på vigtigere ting...
som at shoppe : ) 
Nu er det liiidt ærgeligt, at jeg ER gift (og dejligt), for ellers ville det her godt nok være et godt bud på en god bryllupsoplevelse. Så nu er stafetten sendt videre til alle jer der stadig har den oplevelse til gode og så vil jeg drømme om at tage væk en weekend med min elskede og gå ture i det store sydfynske skove, sidde ved vandet og snakke og tage ned forbi Ollerup til et gensyn. Tage ind til Svendborg og tage på et af de mange hyggelige cafeer der findes i den ret så hyggelige by.

Ingen kommentarer: