16. september 2014

Tid til en taknemmelighedsdagbog

Det er om at få vendt den store negative spiral inden den overmander mig og trækker mig med derned hvor det er svært at komme op og den ros må jeg give mig selv...jeg er rimelig god til at få vendt strømmene igen. Så hvorfor ikke vende de der dystre tanker om ikke at være god nok...overhovedet til at se på de lyse sider og dem er der tons vis af.


Jeg har de dejligste 2 drenge og jeg elsker hver dag med dem. Jeg nyder vores rolige stunder sammen og elsker at grine med dem, fjolle med dem og bare være sammen.

Jeg elsker min dejlig P, der bare er den bedste for mig go jo man kan da blive i tvivl en sjælden gang imellem og køre surt i nogle ting, men når alt kommer til alt, så er vi gode for hinanden og gode sammen.

Jeg er rigtig glad for mine kollegaer, som jeg griner rigtig meget med og arbejder godt sammen med. De er skyld i, at jeg udvikler mig og at jeg har en stolthed over det jeg gør. Jeg vil så gerne give mig en ekstra tand for at vi har det godt sammen og for at børnene mærker mig og mærker at jeg vil dem det bedste.

Jeg elsker Kongevænget og elsker at bo lige her. Vores dejlige hus og bare tanken om at vi med vores lønninger kan bo her kan godt overraske mig her snart 3 år efter vi flyttede ind..."hvornår mon der kommer nogen og beder os om at pakke" ; ) Men så længe det ikke er sket så skal hver dag nydes her i vores dejlig hjem og jeg nyder at det er her mine børn vokser op. Egedal kommune er en udfordring, men jeg er bare taknemmelig for at jeg fik mit fleksjob inden vi flyttede herud, hvor alt er svært at få igennem og sikkert også det.

Jeg er glad for at selvom jeg til tider er ekstremt skrøbelig, så har jeg stadig en styrke til at rejse mig igen og igen uanset hvad for et uvejr der rammer og det er jeg pænt glad for.

Jeg er glad for mine få veninder, som jeg ikke ser så tit, men når jeg gør så er det bare så rart og trygt!



Ingen kommentarer: