11. februar 2014

Det skal jeg prøve...


Beauty Angel er noget meget nyt for mig. Det er en slags solarium - men med collagen lys, der gør en masse godt  som det er beskrevet her under. Det anbefales at en som mig på 37 skal have 2 gange om ugen i 6 uger og det koster 70 kr. pr. gang uden solkortets rabat, men det er også ekstremt billigt hos vores solmand i Smørum. Egentlig ville jeg tage en gang sol for mig tossede hus og endte med at stå og blive inspireret også. Min hud er umulig, jeg har et stort ar på maven og jeg ser træt og nok også lidt halvgammel ud og det skyldes måske livsstil og sygdomsforløb spredt over de sidste 12 år, så det er ikke så sært. 
  • STIMULERER PRODUKTIONEN AF COLLAGEN, ELASTIN OG HYALURON
  • GØR PORERNE MINDRE OG FORBEDRER
  • HUDEN GENERELT
  • REDUCERER FINE LINJER OG RYNKER
  • SYNLIG ANTI-AGING-EFFEKT
  • GIVER EN STRÅLENDE TEINT OG FAST HUD
  • ERGONOMISK LEJE MED INTEGRERET HOVEDPUDE
  • STEREO SOUND MED iPOD- & MP3-TILSLUTNING SØRGER FOR DEN BEDSTE UNDERHOLDNING
  • COMFORT COOLING SKABER DET PERFEKTE KLIMA
  • 230 VOLTS TILSLUTNING OG LILLE PLADSBEHOV
  • EGNER SIG TIL ALLE HUDTYPER
  • Stimulerer din collagen produktion
  • Giver en strålende glød og en glat og velplejet hud
  • Reducerer fine linjer og rynker på hele kroppen
  • Reducerer mørke rander og hævelser under øjnene
  • Blødgører og udglatter din hud som aldrig før 
  • Reducerer strækmærker og arvæv markant
  • Reducerer uren hud og akne markant
  • Reducerer pigmentpletter, ældningspletter og fregner
  • Strammer huden op og giver et mere ungdommeligt look
  • Giver en varm og afslappende behandling
  • Frigiver kroppens endorfiner  

  • "Tidsmaskinen" hæ hæ

    Supplerende produkter

    og undskyld det rodede layout, det drillede lige lidt at kopiere ; )
  • Ingen kommentarer: