10. februar 2014

Mig-tid...

..det er noget man skal værdsætte og det GØR jeg!
Preben er på arbejde i dag og har så fri resten af ugen. Han skal bare på et Meyers bagekursus i morgen fra kl. 17-22 og så tager vi til Jylland på familiebesøg onsdag morgen. Drengene er lige taget afsted til vinterferie sjov i Rødovre centret sammen med Farmor og Kusine Bianca - en tradition i ferierne. Så til kl. 16.30 er der kun mig.
Jeg har ingen planer andet end at jeg måske skulle gå mig en tur ned i Smørum og tage mig lidt sol, for jeg er rimelig træt af min hud, der hele tiden slår ud med rødme og bumser og det kan være der skal lidt sol til + at solen skinner på vejen derned. Jeg har nok ikke taget sol i 4-5 år, hvor jeg tog en enkelt gang pga kløende hud. Så det skal da lige prøves. Jeg er i underskud med D-vitamin og det er jo nok synderen til mit latterligt dårlige immunforsvar, så den står på ekstra D-vitamin, fisk og sollys.

Ingen kommentarer: