11. februar 2013

Ikke alt bliver som man ønsker...

...for i dag og i morgen havde jeg regnet med 2 dage for mig selv til at ordne småting i hjemmet og til at komme mig, for jeg bliver ved med at skrante og var opsat på at være god ved mig selv. Men sådan ville livet ikke lige, for Preben har haft høj feber hele weekenden og igår var jeg alene om børnene, i dag vågnede Max med feber og en brandvarm krop. Vi hoster alle 4, dog er Preben værst angrebet. Mathias er i børnehaven, for han er frisk nok. Men jeg har hovedpine, hoster og har ondt i kroppen. Så de småting jeg gerne ville kunne ordne er der ikke ret meget energi til.
Så lige nu sover Preben, Max sidder og spiller på iPad'en og er brændende varm, men stille og rolig.

Opgave nr. 11 lyder på at øge fleksibiliteten og det gør man ved at lave ting der for mit venkommende gør mig mere fastlåst i nogen sammenhænge. Jeg er rimelig fleksibel og skal gøre det modsatte. Ikke nemt...igen ikke nemt, når man er sådan et sammensat menneske som bærer mange forskellige masker.
Men lidt senere må jeg prøve at gennemføre et par af de ting jeg har sat mig for og på den måde få løst dagens opgave.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja det er typisk, når der lige er nogle dejlige feriedage, der skal nydes, for man må sige der sjældent er sygdom som det drengene har hos Jer. Men vi finder bare ud af hvornår du så kan slappe sidst på ugen, når Max er frisk igen. Kram Farmor