11. februar 2013

Om igen...

..jeg har indset at tankekuren er for svær nu hvor det dels er ferie og at vi er plaget af sygdom. 3 af os hoster og hakker og kroppen er hele nede på energi, så det er umuligt for mig at lave opgaverne, for der skal jo være nogen at "spille op af" og når man går herhjemme uden overskud er det vist bedre at starte forfra efter vinterferien.

Det tærer alt for meget på mig, at jeg har ungerne alene det meste af tiden. Det er jo ikke noget jeg er vant til, så derfor bliver jeg drænet for energi. Jeg synes nu egentlig vi har haft en okay dag med en mega lang lur, hente Mathias tidligt, spist klatkager, sumpet på sofaen sammen, fået lækre pitabrød og spillet Skylanders inden ungerne blev puttet. Håber på bedring i morgen, så jeg også kan komme lidt til hægterne ; )

Ingen kommentarer: