10. februar 2013

Opgave 10 - energiniveau

I dag var opgaven at ændre på min energi. Så hvis jeg normalt er afslappet skal jeg være energisk og omvendt. Så da jeg opdagede at Preben havde 39,9 i morgen og stadig var rigtig skidtmads tog jeg ind for at hante ungerne og så videre op til min veninde og normalt er jeg ikke lige så god til at komme afsted, hvis det virker lidt uoverskueligt. Så jeg løste opgaven på sin vis. Jeg har været mere energisk end sædvanlig, når jeg har fri og det er søndag, så meget vil jeg da sige ; )
Jeg opdagede så også, at jeg ikke har tabt mig så meget som et gram i morges, så det var lidt trist. Men nu vil jeg læse videre i borgen, for den er jo ret god i sig selv. Og godt for vanens magt.


Noget der kan hjælpe på kroppens evne til at tabe sig, er det fodspa min mor gerne vil give mig og som er bestilt hjem fra UK...jeg har selv prøvet det nogle gange hos den kraniosakralterapeut jeg har været hos nogle gange nu og det er behageligt samtidig med at vandet langsom bliver mørkere og mørkere af alle de affalds jeg går rundt med : )
Toksiner ophobes i vores kroppe gennem udsættelsen for dagligdagsmiljøet. Disse toksiner kan bevirke at vores kroppe fungerer mindre end optimalt, hvilket kan forårsage et svagere immunforsvar samt en række andre ubehagelige symptomer, blandt andet træthed, sløvhed, hovedpine, hududslæt, dårlig ånde og kropslugt, influenzalignende symptomer m.m. Detox fodspaerne bruger elektrolyse, hvilket stimulerer kroppen og hjælper den med at blive afgiftet og forhindrer ovenstående symptomer i nogensinde at forekomme.
Ved at placere dine fødder i det varme, salte, ioniserede vand i 30 minutter, vil du langsomt få trukket toksinerne ud af din krop. Fodspaen sender elektriske signaler fulde af energi op gennem lymfesystemet, hvilket stimulerer afgiftningsprocessen. Du skal blot læne dig tilbage og slappe af, mens detox fodspaen renser dit system. 


Ingen kommentarer: