27. februar 2012

Mandagshygge...og drømme om sommer


Så varm var den foregående sommer nu heller ikke. Men man kan da håbe på det bliver anderledes i år. 
Jeg trænger til det, så meget kan jeg da sige. Lige nu sner det her i Smørum og det der lignede forår bliver lige sat på pause lige i dag. Jeg burde nok give mig i kast med noget rengøring, men efter en hektisk weekend er krafterne ikke til det, min mave gør ondt i dag og energien er lav. Så jeg slapper af endnu og så ser vi hvad der sker...

1 kommentar:

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Tusind tak for din kommentar til mit Lykke indlæg! Det er sundt med positiv tænkning og er så energigivende!!
For mit eget vedkommende giver det mig såååå meget igen hver gang jeg gør noget godt for et andet menneske...
Har du lyst til at lege med? Jeg har sat dig på opgeven om den gode gerning. Det bliver vist ikke den store udfordring for dig. Du har det i dig. Men sommetider gør det bare godt lige at blive mindet om og sætte ord på det. Håber den gode gerning vil sprede sig som ringe i vandet!

http://www.hjernevrimmel.blogspot.com/2012/02/lykkehjulet.html

Forår er lige om hjørnet. Er det ikke bare FANTASTISK!!

Kram