23. februar 2012

Le chef

 Le almonds
 Le gylden snit
 Le hindbær
 Love Øllinggaards lækre produkter. 
Prøv deres cacaomælk and weep : )
 Le blacks olives og Le lækker mayo
 Le forhenværende chef aka min mand og hans "tommelfinger, tommelfinger, hvor er du?". Nu er jeg Le chef og skal finde den indre Le gourmet frem derinde et sted. Det skal sku nok gå og bagefter skal jeg være en smule fuld : )
Mine kollegaer kommer hjem og spiser, vi skal holde afskedsfest for en kollega og forhenværende studerende og så skal jeg jo vise vores nye hus frem, så der er lidt at se til ...især når manden er handi i de her dag. Desuden holde Mathias os vågen i 3 timer i nat pga. opkast og så ren hysteri, som desværre tit sker for tiden, når han ikke får sin vilje. I nat ville han have vand, men kastede jo alt op og det måtte vi til sidst nægte ham...puha...så føler man sig meget unfair!!
 Le hårdt arbejde for Le petit pige
 Le smil på trods af stress i Le lille hoved...
 Le gele ala Le hemmelighed
 Le kartoffelwomans færdige work
 Le bagwærk
Le Urtekram til Le appetizer

Ingen kommentarer: