14. februar 2012

Blomster fra min Valentine

 Min søde kærestemand kom hjem med smukke blomster til hans pige. Det var dejligt og sødt af ham : )
I dag har jeg haft fri og Max og jeg tog med min bror og hans unger i eksperimentariet. Det var nu ret hyggeligt og Max fandt jo glæden ved det han kender så godt...den enorme sandkasse, hvor man kan lave dæmninger.
De ville gerne tage videre ind og ose. Det var lige lidt for meget for Max og mig, der har haft gæster nu i fire dage til sammen. Så vi tog toget hjem til Kildedal station selvom det tog en krig....det var hyggeligt og Max er jo bare en sød dreng at være på tur med.
Nu har vi været hjemme lidt og har spist god mad, is og kagen venter. Jeg skal SÅ meget til at tænke på min kost og træne for hårdt, for GOD DAMN hvor min krop, sjæl og gamle syge krop kunne klare en real makeover yderst til inderst ; )
Jeg er i gang med en sea salt kur eller hvad pokker den hedder. Det er da en start, men ud over det skal der mere vand inden bords og meget mindre sukker!

Er du med? Har du et godt tricks, der kan sparke min mås i den rette retning : )

Ingen kommentarer: