16. februar 2012

Forlænget weekend...

...og en god chance for at komme til hægterne igen efter gæster siden i lørdags. Mor er taget hjem til jylland igen i dag og har været til stor hjælp, men de er nu altid dejligt at blive alene igen og være en familie.

I dag havde jeg fri kl. 14 efter en god dag på arbejde med omrokering og en stille og rolig dag med bare 14 børn. Jeg lavede kakao med flødeskum og havde min mor fastelavnsboller med. Så det var jo faktisk ret hyggeligt at være på arbejde i en ferie.

I morgen bliver ungerne hentet af Farmor & Flemming kl. 9.30 og så har jeg en hel dag bare for mig selv. Huset er rent og tøj er vasket, så det er virkelig bare tid til at slappe af. Når Preben kommer hjem skal vi ned og handle til en aften med X-factor og film hygge. Dejligt!

 Jeg fandt et Eurowoman på arbejde i dag, 
da vi ryddede op i depotet. Jeg er betaget af denne smukke 
skuespiller.

Connie Nielsen

Hun er renstøbt feminist, helt igennem grøn, 
økologisk og meget bevidst om alle lag af samfundet
 og så er hun kærester med Lars Ulrich og en del af 
badet der har fulgt mig siden 1989 sådan ca. 
Metallica.
Men hun er også en fantastisk skuespiller!
Hun træffer mange valg for ikke at være en del 
af maskineriet i Hollywood. Jeg beundrer hende..

Ingen kommentarer: