12. februar 2012

Der er minus på kontoen...

...ikke bare hos mig, for jeg er forædt for anden aften og det hader jeg faktisk at være, men kan ikke helt finde ud af hvorfor jeg bare æder og æder i disse dage. Børnene er ved at være helt nedslidte efter anden dag/aften med gæster og Mathias især er helt ødelagt. Så jeg gruer sku for endnu en omgang gæster i morgen. Lige nu græder og græder Mathias og er helt utrøstelig og det gør ondt i hjertet at vide, at det er fordi han bare ikke kan mere nu.

Igår var vores gamle underboer på besøg og det var en vildt hyggelig dag og aften. I dag fejrede vi Prebens mormor, der kunne være blevet 90 og i morgen kommer min storebror og hans to børn og tager min mor med. De tager hjem på tirsdag og mor bliver nogle dage og hygger med ungerne i deres ferie, mens vi skal på arbejde.

I morgen skal vi tidligt ud af døren, for jeg skal på Herlev Hospital og scannes. Ikke noget jeg ser frem til, da der skal indtages alt for meget væske, som absolut ikke har lyst til at blive i min mavesæk. Hader det sku! Bagefter skal jeg på arbejde og lukke og så direkte hjem til gæster og lige nu kan jeg mærke hvordan jeg langsomt lukker ned og især fordi Mathias' skrig dræner mig totalt. Det er een af de dage!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære alle

Tusind tak for en dejlig dag, synd for Mathias og Jer at han ikke kan finde hvile, ja en dag i weekenden er nok for de små og Jer, det må I huske fremover.

Kærlig hilsen Farmor