10. september 2011

Weekend hos os...

...har bestået af Svigerforældrene til middag igår, der gik tidligt og så så vi Disney Sjov og så Vild med dans. i dag var vi på Bellahøj til kræmmermarked, men kom dog pga. det lille børneloppemarked, der lå inde midt i det hele og vi fandt en del legetøj. Ungerne fik selv lov til at finde det de syntes om og Mathias var svært begejstret og forstod vist ikke helt konceptet, men det var hyggeligt. Vi spiste en kræmmerpølse og hørte nogen synge, der viste sig at være ret specielle i deres påklædning, da vi så gik forbi dem senere. Jeg vil sige, at manden der sang især tiltrak vores øjne i han meget korte shorts, gladiator sandaler i ruskind, ekstremt brune teint, læder kasket, bar mave under lædervesten og meget store muskler på den lille mand. Jeg tænker I har fanget billedet. Jeg tænker seksuel afviger i sin fritid..det er hvad jeg tænker.
Om eftermiddagen tog jeg med cykel og tog til Veksø med nogle kollegaer og fejrede en anden kollegas 40 års fødselsdag i solskin og med kage og øl. Vi tog tidligt hjem og Preben og jeg hygger med film og WOW..liiige om lidt.
I morgen skal vi til veninden Mie og hendes familie til nogle timers hygsomhed : )

Ingen kommentarer: