8. september 2011

at Shane...

I dag på arbejde spurgte jeg vores vikar Camilla om hun ville gå på værkstedet, da jeg selv var "krydser". jeg sagde til hende, at de måske skulle lade være med at åbne "Shane-værkstedet"..hun kiggede skævt... så here goes...Shane Brox er legeopfinder og mega kreativ og kun vha. brugte ting og sager...eller skrammel.

Nu er shane nemlig blevet et importeret fænomen op vores fritter. Jeg har i dag mailet rundt til forældrene på forældreintra om skrammel, dimser, dingenoter, kartoner og ja...alt hvor fantasien kan komme til og forvandle. Meget af det må man nok vende det kritiske øje til og tænke..."okay...noget forstiller det måske, men jeg aner ikke hvad" og andet er genialt. Et er jeg sikker på, de bruger deres fantasi MAX. I dag havde en pige fundet en lille usb anordning der faktisk lignede en mus. Vi puttede malertape på (fif jeg har lært af Shane), så den kunne males og lidt senere kom hun ud med den sødeste grå mus med ører, knappeøjne og sort hale. Så jeg er da blevet helt bidt. I morgen skal jeg have de to dvd'er med vi har herhjemme med Shanes verden og så skal vi hygge skal vi : )

Ingen kommentarer: