31. august 2011

Status p.t.....

.....kigger på iMac computer..en brugt vs. en ny Lenovo. Designet vinder formentlig og så må jeg spare sammen til en ny med tiden. Jeg tænker sådan her....for mig er en gammel Mac jo ny for mig og der er i forvejen et helt nyt system der skal læres, så jeg går som sådan ikke glip af noget nyt endnu. Men nu får vi se...

....Preben er syg med feber, ondt i hals osv. Ungerne er afleveret og om lidt må jeg lige handle ind til i morgen hvor min Mor kommer på besøg. Så må jeg gøre rent i morgen formiddag inden jeg skal møde på arbejde.

....på arbejde er, at jeg laver decopage på gamle skotøjsæsker og de skal stå på reolen ved siden af det lille "kontor" i huset. Så er der en pæn indpakning til diverse ting og sager, der skal gemmes.

....på huset er, at elektrikeren var nede med Preben og få stikkontakter og sådan noget på plads. Det blev så igen en merudgift, men det sparer vi så på den byggesagkyndige, som er knap så dyr som den første vi havde.

Ingen kommentarer: