5. september 2011

Nu med iMac -jubiii

Jeg ved godt, at jeg nok er en del bagefter. Men det er nu ikke noget nyt. Hvorom alting er, så sidder jeg nu med den nye iMac og er allerede super glad, for en smuk computer, der fungerer 100% og billig var den også. Jeg er super glad for den og vi er allerede gode venner! Bortset fra det er jeg mega snottet og har endda lidt kvalme. Så det er vist godt med noget at tage sig til. Om lidt vil jeg lave the, så min sprøjte, kysse Max godnat og slappe af foran min nye skat : )

3 kommentarer:

Trillemus sagde ...

Tillykke med din nye Imac. Jeg er sikker på at den bliver du glad for. Det er bare en lækker computer. Jeg har en Macbook og ønsker mig så meget en Ipad.

Kh Mette

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Tillykke med din nye ven. IMac styre. Jeg har selv to af slagsen. Den ene udelukkende pga designet. Synes simpelthen den er så smuk...Den anden er min næstbedste ven (:
God bedring!

Unknown sagde ...

Ja, designet var nok i første række, da den skal stå på et sort bord og ikke virke helt klodset i vores stue, hvor den skal stå. Så jeg ved det er tøset, men pæn...det skal den sku da være ; )