29. august 2011

Sovetryne

Jeg havde fri kl. 8.30 i dag og hjem på cykel, ryddet lidt op og så læste jeg Tyskerungen færdig. Bagefter var jeg træt og sov i godt 2 timer. Jeg har mange bivirkninger i dag og Mathias vågner også meget for tiden + jeg har ondt i min venstre balle (de smerter som opstod af at føde Mathias) og derfor sover jeg måske ikke helt så godt, for det gør ret ondt.
Max er med svigerforældrene i sommerhus, så om lidt skal jeg hente Mathias i vuggestuen og hjem og hygge med ham. Så er han nok stået op af sin lur. Det er træls at dagene foregår i en tåge...men igen...så betyder min nattesøvn ret meget. Det er helt klart at stunder med aflastning er guld værd og giver lidt på energikontoen : )

I går var vi i teatret og se Dyrene i Hakkebakkeskoven min svigermor, Max og jeg og endte eftermiddagen hos min kusine. Det var hyggeligt og ungerne havde det dejligt nede i hendes gård. Max blev kørt på miniferie og vi kørte hjem og slappede af med hjemmelavet kokusis og den nyeste X-men, som jeg så alligevel blev lidt revet med af.

Ingen kommentarer: