27. august 2011

Her hos os glæder vi os til raske børn....du ved...overskud!

Men når det så er sagt fik vi dyrket pilates igår i 20 min. og skal igen om lidt. Hvilket er dejligt. Ja-hatten er fundet frem og det er sådan mit liv fungerer bedst. Der er nemlig mange ting der skal ønskes og mange ting der skal gå godt her i efteråret....

...aktier der skal stige en smule.
...børn der skal få en god daginstitution..gerne det samme sted og ja...det skal gerne gå godt.
...en flytning og forhåbentlig kommer vi til at føle os godt tilpas i det nye fine hus.
...nye ting der skal købes til en god pris.
...en bil..som jeg lige har lavet en grim lang ridset bule i og andre småting der ikke må blive for dyre i disse tider med nok andet at bruge penge til.
...ønsket om at se New York igen bliver vagt til live hver dag næsten.
...en scanning der bare skal overståes og et svar der skal være positivt.
...en økonomi der skal udholdes til vi kan omlægge lån om 6 mdr. og det må gerne bare gå godt hele vejen. For jeg hader hader hader at vende hver en øre...som jeg gør for tiden. Mit fleksjob har resulteret i 1000 kr. mindre udbetalt og det er ikke nemt.

Nu vil jeg gemme resten af de mange ønsker og håbe på alt det bedste. Rigtig god weekend : )

Ingen kommentarer: