25. august 2011

Syge børn og glæden ved at glæde sig...

I nat var Max varm som en kogeplade og begge unger hostede og vågnede på skift..sådan føltes det. Så jeg havde dem hjemme til 11.15, hvor mine svigerforældre kom og tog dem med hjem. Så tog jeg nemlig på arbejde til kl. 17. De komme hjem igen om et kvarters tid og Preben er taget ind til byen og stå på rulleskøjter med bedstevennen. Så nu har jeg spist mannagrød og været i bad og venter drengene til et bad og lidt aftenputtehygge.

I går var vi nede og kigge lidt rundt om i huset og nu er det helt klart nemmere at overskue rummene og se hvad der nok bliver af muligheder. Det bliver SÅ fedt og vi glæder os jo helt vildt. Den eneste bekymring jeg har er det første halve år inden vi kan lægge lånet om, for der bliver bugettet måske lidt stramt og så må vores aktier også gerne stige lidt til de forskellige ting vi gerne vil have købt når vi flytter. men mest af alt glæder jeg mig bare. Der er så mange nye ting der skal opleves og læres i det nye område. Nye mennesker skal læres at kende og jeg tror faktisk det bliver en hård tid. Hård som i anstrengende og fedt bliver det dælme også ; )

Ingen kommentarer: