22. august 2011

Fokus

Det er der åbenbart et stort behov for i mit liv, ellers går humøret brat nedad. Men jeg var da nede og snuse til 69,1 kilo forleden og nu er den steget lidt igen, men det er nu ikke det der kan ødelægge mit fokus. Det der gør mig ked af det, er at jeg ind imellem føler mig dum fordi jeg glemmer ting, jeg ellers før godt kunne overskue. Bruger vildt lang tid på noget, der er ret nemt til at begynde med. Føler mig kejtet med mine børn, fordi jeg er langsom til at opfatte ting og nemt kører op i en spids, når overskuddet mangler. Men heldigvis ved jeg godt hvor skoen gnaver og derfor må jeg bare holde mit fokus på de ting jeg kan og gør og på glæden i mit liv, som der heldigvis er spandevis af. Det er bare en sløv dag og sådan nogen kommer der jo også nogen af.

I aften skal Preben over og spille pool med min svigerfar, når Mathias er lagt ind og jeg skal nok bare slappe af, læse lidt i Tyskerungen eller hvad der lige melder sig på banen ; )

Ingen kommentarer: