17. august 2011

Dagens tanker

Man må huske at holde fokus på det væsentlige og især lige i dag, hvor dagen udenfor er grå, kroppen driller og ungerne er næsvise. Jeg har haft ondt i den brok, der er kommet efter operationen, sådan rigtig ondt. Jeg har råbt højt af Max i morges, for han er bare så for meget med at nægte at gøre tingene selv og tale grimt til mig, når jeg faktisk hjælper ham. Så nok blev nok og jeg smækkede med døren mens jeg råbte..."nu er det fanme nok, hvad er det for noget det her"!!! Det endte dog lykkelig og nu skal dagen vendes i krop og sind til noget bedre og derfor må der tænkes glade tanker.

Jeg er nemlig ganske taknemmelig for;....
...sunde og raske børn
....en meget sød og betænksom mand, der modsat mig overrasker ind imellem med romantiske tiltag - hvilket er vidunderligt!
....mine søde, sjove og omsorgsfulde kollegaer, som jeg skal holde møde med i aften og lave enebærgryde til.
...mine cykelture til og fra arbejde, der giver mig energi og pilates med Preben, når aftenerne er til det - det føles SÅ dejligt!
...at jeg uden så mange kvaler har tabt 3 kilo og er godt på vej ned i cowboybukserne igen, hvor jeg hører hjemme. Jeg er dog ikke færdig før jeg er helt dernede, min mave er ikke sig selv efter operationen og det er jo liiiige der problemet er, der ved knappen der ikke kan lukkes : )
...at vi har penge nok til at blive husejer og at økonomien om et halvt år ser bedre ud for os, da vi kan oplægge lånet og låne det hele i kreditforeningen, hvilket bliver en fest.
...at vi har valgt at blive husejere på trods af dårlige tider osv. Jeg er så lykkelig for at skæbnen ville have os til Smørum, for det tror jeg det var. Så mange ting faldt i hak og så er det bare meningen!

Uhmmm, kan allerede mærke det hjælper.

...jo, så er jeg også glad for, at min kollega har været aftager af noget af alt det tøj jeg ikke fik gået i og er kanon glad for det!
...at vi skal på loppemarked d. 3 august og d. 4. skal vi til Slagelse til noget arrangement Inco afholder med cirkus Arena osv. Min mor skal med og jeg tror det bliver hyggeligt. En gratis glæde der er værd at tage med.

Ingen kommentarer: