15. august 2011

Endelig blev det tid til at vores hus skal bygges.

I dag skal vi ned til Smørum og bese huset, som vi har ventet på så længe. Den inderste skal er sat op i dag og lukket er det også, så begynder arbejdet ude og inde. Det er jo vildt spændende. Om lidt skal jeg hente ungerne og så kører vi når Preben kommer hjem.

Jeg har sovet lidt, det er som om at jeg altid lige kan sove lidt. Min krop er øm og jeg har ondt i nakke og den venstre balde og det er hver dag. Det er ikke rart. Min brok i maven "brokker" sig også, så det er rart, at der kommer noget andet der kan optage mig fra nu af.

Vi har lavet pilates undtagen fredag og lørdag, men ellers hele sidste uge. I morgen skal jeg cykle og det skal jeg resten af ugen. Faktisk kan jeg godt mærke at jeg helt mangler den der rensende effekt det har og energien det giver, så det er jo dejligt, at jeg er nået dertil. Men der er lagt endnu til puden rundt om maven forsvinder og kroppen igen ser flot ud, sådan er det bare. Det er ikke en fornøjelse endnu, men det ved jeg det bliver!

Ingen kommentarer: