8. august 2011

Efter nedtur komme optur...

..og efter en erotisk buttet periode kommer opstramning og en ændring af livstil.

Jeg har været nede i kulkælderen over at veje 71,7 og det har tynget mig at de magiske 70 er nået og overskredet og jeg har taget 5 kilo på siden jeg fødte Mathias. Nu har jeg slået pjalterne sammen med Preben og vi har dyrket pilates i 20 min i 3 dage nu og jeg cyklede i dag i sammenlagt en time, så jeg er glad for en god opstart.

Så jeg drømmer om at det varer ved, om at vores aktier stiger bare lidt og om fred på jorden : ) Sådan så er ønskerne udsendt til de højere magter og så skal jeg gøre hvad jeg kan, der hvor jeg kan gøre noget.

Efter dagens pilateslektion på stuegulvet skal vi måske se en film, jeg skal drikke en kop the og gå tidligt i seng.

Ingen kommentarer: