6. august 2011

Kæresten gennem 12 år og manden gennem 5...


I går startede dagen med, at det gik op for mig, at vi ikke skulle noget særligt på vores 12 års dag og 5 års bryllupsdag. Vi tog til Gentofte sø med ungerne og fodrede ænder og gik en tur og Max og jeg blev sat af i Lyngby og så Cars 2. Vi tog bussen hjem og da vi kom hjem var jeg helt vildt træt i mit hoved, som jeg nemt bliver af sådan en lille tur. Jeg fik sagt...åhhhh bare jeg kunne få lidt fred i mit hoved og Preben svarede..."Jamen det kan du om en halv time, for der bliver ungerne hentet af Farmor og Flemming"...

Så da jeg havde nettet mig tog vi til København og gik rundt og osede lidt og skulle så spise på GEIST, hvilket var en stor oplevelse. Vi sad i bare og spiste og havde frit udsyn til køkkenet, der i særdeles roligt og tjekket blev styret af Bo Bech. Han anrettede alle retterne selv og det var lækkert og jeg anbefaler at man under sig sådan en skøn oplevelse.

Vi tog i biffen og så Bad Teacher med Cameron Diaz og Justin Timberlake og den var vildt sjov.

Så alt i alt en perfekt og hyggelig dag og som vi blev enige om, da vi sad og faldt i staver over udsynet til køkkenet hos Geist, så er man fuldstændig opslugt af hinanden som for 12 år siden...men nyder oplevelserne sammen..hi hi

Jeg elsker ham....det skal i vide og elsker ham for hans små overraskelser. Man må sige jeg kunne lære noget ; )

Ingen kommentarer: