14. juni 2011

Mine tanker.....

...er positive. For i dag har jeg talt med banken om nogle detaljer ift. vores lån til huset, der kun får alt til at lysne endnu mere og for mig er guld værd...mere kan jeg ikke komme ind på.

...går til den gode sags tjeneste jeg udøvede i dag, da jeg ringede og fik afklaret noget vi længe har grublet over på min arbejdsplads uden at vide besked, men det gør vi nu og så føler man sig ovenpå.

...min bukser strammer over hele linien og jeg har været ked af det i dag, men er nødt til at spise mindre nu og jeg tror desværre der skal ret meget til, for jeg cykler 2-3 timer om ugen og det har intet givet - tvært imod. Så det er maden der skal være fokus på og det prøver jeg så. Det går mig på og jeg ved da jeg vejede 62 var jeg glad, nu vejer jeg 70 og er ikke glad for at tøjet ikke passer og jeg har bildæk. Det var ikke ligefrem en sund måde jeg tabte mig på, da jeg havde en psykose, men jeg fik fornemmelse af min krop i en str. 62 kg. og det var dejligt!

Jeg havde 3 aftaler i løbet af denne uge. 2 i dag og en på torsdag og nu er alle 3 aflyst af forskellige grunde. Så der er helt frie rammer lige pludselig.

I morgen skal jeg ud til kontrol på hospitalet og så direkte til Herlev hospital og scannes forebyggende for kræften i maven, men der er selvfølgelig ikke noget, det er klart.

Jeg tror jeg vil bruge aftenen på mentalt at forberede mit hoved på, at det er godt for mig at være sund og ingen straf. Det er godt, Rikke!!! Blev der sagt!!

Ingen kommentarer: