9. juni 2011

I disse dage...

..skal lån hjemtages og et mønster for den fremtidige økonomi ind huset skal revurderes om et halv års tid vil tegne sig. Vi er jo langt fra millionære og derfor er det ikke fest og farver, men jeg ser sikker på, at det hele flasker sig for vores fremtid i Smørum. Mit lysegrønne håb og min naive positive indstilling, der godt nok er nyfunden, men skide god at have på sig skal INGEN snuppe fra mig. Jeg helmer ikke, jeg er emsig som få og en romantisk og spirituel pige, der finder min egen vej, det skal man ikke tvivle på. Så selvom der er sommerfugle og nervøse maver, så er der også mange mange drømme, som vi alle deler i familien...altså os der kan snakke : ) Mathias siger mest "biiii", når han ser en bil. "Maire"...når han vil have mere, "Maaaa", når han kalder på Max og "daaaath", når han siger tak, "Jah" med så meget ivrighed, så man ikke er i tvivl og dybt a og ellers ikke ret meget, der giver mening, selvom munden til tider løber af med ham og han snakker og snakker.
Max har været til 4-års undersøgelse med tilhørende vaccination. Alt gik som forventet...nemlig super godt. Nålen var han bestemt ikke glad for, men det blev overstået og en tur på McDonalds var et udemærket plaster på såret. Efter maden kørte vi hjem til Farmor & Flemming - ungerne i nattøj og så blev der leget og hygget på deres terasse. Der blev aftalt bådfart, Julen 2011 blev vendt og ellers hyggede unegrne sig. Mathias faldt dog et par gange over parasolfoden af bare træthed og fik en halvmåne rids ala "jokeren" fra Black Knight (batman). Ikke at der ellers skal drages paraleller ; )
Nu er der ro i hytten. Preben er gået i køjs, drengene faldt hurtigt i søvn og jeg har bare siddet her og hygges mig som jeg nyder rigtig meget.
Siden jeg fik fleksjob glæder jeg mig endnu mere til hver dag på arbejdet. Jeg har meget overskud og glæde ved, at alt er faldet på plads. Jeg er ovenpå, det er der ingen tvivl om. Jeg føler min klare berettigelse til min plads på mit arbejde og jeg vil sige at siden vi fik Max og jeg var igennem psykosen, der helt klart satte nogle processer i gang, samt at blive mor, er jeg blevet mere og mere klar over min egen værdi og kerne. Usikkerheden vil komme og gå, men den er flygtig nu og jeg er mere på bølgelængde med mig selv. Det er fedt. Det skal I vide...det tog sin tid, men det gør det måske endnu dejligere : )

Ingen kommentarer: