3. juni 2011

En rigtig god dag.

I går blev ungerne passet fra kl. 15 og så gjorde vi os lækre og tog cyklerne med os og stod på toget i Buddinge. Vi skulle ud og spise på Restauranten RetroGusto, som er ny og som vores venner havde købt rabatkort til gennem Downtown.dk..kan anbefales..altså restauranten og downtown. Det er tit nye steder der er halv pris på, så en god oplevelse og en billig oplevelse og måske prøver man noget man ikke lige selv var kommet i tanke om. Så vi mødte dem i Frederiksberg have, hvor de havde champagne med og vi havde ckokolade og vindruer og så gik vi ned af Vesterbrogade og spise lækker italiensk mad. Vi tog på Viggos på Værnedamsvej og fik the, kaffe og øl bagefter. En helt igennem hyggelig aften og vildt hyggelig at have cyklerne med. Det er ikke sidste gang vi gør det.

I dag har Max været med på Roskilde Dyreskue med mine svigerforældre og vi havde så Mathias med til Rødovre centret, hvor jeg fik købt en Dior øjenskygge for mine gavekort og fandt også en lækker ansigtscreme til Prebens farsdagsgave fra ungerne. Jeg købte 2 t-shirts for et andet gavekort og to toppe skulle jeg da også lige have med mig. Så gode gode sager fik jeg med hjem. På den ene t-shirt stod der I left my heart in New York og den stod der jo bare Rikke på. Ihvertfald lidt af mit hjerte, jeg må jo nok hellere tage over efter det .. hi hi.

Så snart Mathias vågner fra sin middagslur skal vi til Kulhuse og besøge mine 2 kusiner og den enes kærester, der er på miniferie deroppe i min moster og onkels somemrhus. Vi skal grille og nyde solen.
Nu kan jeg høre Max er trådt ind af døren fuld af sjove ting at fortælle fra dyreskuet..vi ses..

Ingen kommentarer: