14. juni 2011

Hypnose Hypnæse

Bevæger mig stille og rolig tilbage i den alternative og spirituelle verden. Har downloadet 2 hypnoser som relaterer sig til vægttab og min kollega og jeg vil gerne ind i energitårnet den først kommende mandag og prøve os lidt frem. Dejlig. Nu vil jeg gå i seng med Jacob Stracottas hypnose og tænke mig til at fedtet smutter langt væk fra min talje..TAK!

Ps. D. 23/6 skal jeg både spørge om mit ar på maven er af så gal en fatning, så jeg står i kø hos en plastikkirurg. Jeg skal også have en forklaring på en brændende fornemmelse og direkte ubehag ind midt i maven og ret tæt på det indvendige ar i mavsen. Så jeg håber på nogle positive svar omkring at jeg ikke har nogle spor af kræft what so ever. Men nu skal jeg liiige scannes først i morgen kl. 10.20 : )

Ingen kommentarer: