26. juni 2011

Bådfart, træthed, sommersjov og indre kampe...

I dag har den længe planlagte bådfart på Lyngby eller Bagsværd sø endelig fundet sted og ungerne var ret vilde med det. Vi var med Prebens familie på en lille udflugt og spiste medbragt mad ved Frederiksdal, det var hyggeligt. Ungerne tæskede rundt og det var vist intet under, da Mathias faldt om i sin klapvogn på turen hjem i båden. Da vi kom hjem og han stadig sov tog jeg også en lur..igen igen. Jeg er nemlig træt hele tiden her i weekenderne, hvor der i den grad samles sammen til en ny uge.
Men i morgen starter sommersjov. Jeg skal godt nok åbne og kommer ikke med til markedsdagen. Men til middelalderdagen skal jeg være i fedtsten-boden, onsdag skal jeg være ond ork i rollespillet, torsdag skal jeg være "hønemor" og demed holde øje med børn der slår sig, trøste, sende børn hjem mv., fredag skal jeg være i massage og yoga teltet, hvor jeg skal tilbyde massage til de søde unger efter en hård uge med sommersjov.
De indre kampe går mest med vægt, sundhed og store store drømme om en flot krop, for det har jeg virkelig ikke sådan i eva-kostume. Men man skal ikke snakke om at tabe sig uden at gøre noget. Jeg tager det step by step og hvert skridt op af stigen er det skridt i den rigtige retning. Starter med at snuppe cyklen i morgen : )

Ingen kommentarer: