23. juni 2011

Ja, hvorfor ikke...

Jeg har været oppe på Herlev Hospital hos en meget flink og dygtig læge. han skulle give mig svar på min MR-scanning. Ingen kræft! Tak for det, mester : ) Men mit ar kan det måske være svært at ændre på, da jeg måske er een af dem, der ikke heler pænt pga. af et eller andet navn..kan ikke huske det...men jeg kan måske ikke hele pænt og det betyder breds og tyks år, der er rød/lilla ind imellem. men hvis det med tiden (1 år) bliver hudfarvet vil man kunne lave et fint tyndt ar i stedet for, så tålmodighed. Mine mavesmerter midt i maven fik kan fundet frem til var brok, så velkommen til endnu et navn i min sygdomshistorie. Hvis det fortsætter kan man fjerne det med en kikkertoperation. Så nu fordøjer jeg nyhederne med en kop the og skal se om der er et sted hvor Sanks Hans kan nåes inden alt for sent og børnenes sengetid.

Ingen kommentarer: