1. juli 2011

En lang og sjov uge....

...nu er den snart ved vejs ende. Vi skal lige have dagens sidste aktivitet med og så står den på grillhygge med alle de dejlige kollegaer i aften og en masse øl naturligvis. Det har været så udmattende for mig i denne uge, men dejligt...helt bestemt dejligt. Jeg havde tidligt fri i mandags, så det var jo ikke noget at snakke om, tirsdag var jeg "hønemor" til den store vanddag og havde ansvaret for at trøste, telefonen, følge børn på wc mv. Onsdag var jeg skyggekriger i rollespillet og det var sjovt, igår lavede vi fedtsten og jeg smurte dem ind i olie og puttede snor i vedhængene(med benzin...uhmmm en lille smule svimmel). I dag har vi en wellness bod, men yoga og massage, drømmerejser og meditation, det skal nok blive hyggeligt. Så der er pakket englemusik og røgelsespinde ned i tasken..
Weekenden er åben for muligheder og afslapning, for jeg er helt mør i betrækket efter sådan en tur.


By the way...vores hus bliver påbegyndt sådan for alvor her d. 8 august og står klar til indflytning d. 10 november. Så det er bare så fedt og vi glææææder og helt åndsvagt. Det er ret uvirkeligt, men også bare vidunderligt!!!

Ingen kommentarer: