24. maj 2011

Man kan da altid blive lidt klogere...

......og det sker måske for mig lige nu...
Jeg ser TV2 i baggrunden med det nye program om at leve sundt og slanke sig. Der blev talt om følelserne, om at give meget og måske have det sådan, at når man selv skal til at yde for sig selv og når det gør ondt, så tænker man ..nej fanme nej, det har jeg ikke fortjent. Jeg er også lidt af en kontrolfreak og har ingen kontrol når det kommer til mad, der går det galt. Men det er jo fint at finde nogle andre ting at tænke på..gode ting. Jeg vil gerne bruge mine tanker på andre ting end mad, for det burde være noget, man bare gør uden de store tanker andet end den planlægning. Planlægning er bare så vigtigt i mit liv!!! For det er der jeg skal kontrollere, det er der jeg skal sætte ind, for det er positivt. Det ER sku da rart at blive klogere...

Ingen kommentarer: