30. maj 2011

Siden sidst...

...er jeg blevet 35 og sjovt nok så mærker jeg den går rent ind hver gang jeg fylder år. Jeg tror lige jeg får sådan et stik af noget ubehageligt og så går det over igen. Jeg synes også tit, at mange melder fra til mine fødselsdage og sådan er det jo bare, men jeg er sårbar lige omkring slutningen af maj. Jeg fik nogle dejlige gaver og havde også en god fødselsdag, da vi holdt det i lørdags. Jeg kan virkelig mærke, at sygdommen og manglen på søvn mv. trækker tænder og især når vi har nogle travle dage med gæster. Jeg bliver mere end almindelig træt og kroppen er totalt flad for energi, så jeg nærmest føler min krop slæber sig afsted og gisper efter ilt.
I aften skal ungerne være alene hjemme og ellers sker der ikke så meget i den første del af ugen. Min veninde kommer forbi med min fødselsdagsgave på onsdag, torsdag skal ungerne passes og vi skal ud og spise på italiensk restaurant med vores venner. Fredag skal Max med bedsterne til Roskilde Dyreskue og Preben, Mathias og jeg skal til Rødovre og bruge min gavekort. Om aftenen kommer min kusine og vi skal møde hendes kæreste. Så det er ugen indtil videre. Om lidt er det tid til at hente mine dejlige drenge : )

Ingen kommentarer: