24. maj 2011

Peptalk

Også selvom Mathias vågede kl. 4 i nat og sov ikke mere..øv øv. Men derfor kan jeg vel godt stramme mig an. Jeg var i skoven med Rikke, min søde veninde i et par timer, hvor vi "klatrede" rundt om et stykke af ...ahh den der sø ved Kolle Kolle hvor vi hold vores bryllup. Nå, men hårdt var det. I dag tog jeg bilen, men den slags slendrian går sku ikke. Hulahopringen må vist svinges i dag, jeg skal have det lært. Preben er selvfølgelig mester til det allerede. Hvor er han bare træææls : )

Jeg ved at min krop har brug for lidt sundere kost end jeg byder den og det er ganske simpelt dovenskab og manglende overblik og overskud. Der er jo ikke ligefrem en gangbar undskyldning jeg kan benytte mig af. Men jeg skal sku i gang med kalenderen igen, så må ALT skemalægges, så dagene ikke bare driver derud af uden der sker andet end dellen min bliver større. Så jeg smutter, skal svinge min nye partner in fitness...los hulahopper ; )

Ingen kommentarer: