9. april 2011

Ressourceprofilen er kommet....

....og de forskellige fagfolk og Espelunden er alle enige om, at et ordinært arbejde vil være for hårdt, så jeg var da glad så langt det rakte, men på sidste side konkluderer min sagsbehandler, at jeg ikke opfylder de krav man stiller for et fleksjob, da jeg ikke var nede det timeantal der hedder omkring 20, men snarere 25, hvor jeg så holdt pauser, men det ville nok svare til hvad alle andre også holde. Så ifølge hende er jeg dumpet, men sagen skal i udvalg her d. 26 og jeg får svar et par dage efter med posten. Så selvom jeg faktisk troede ud fra den melding, at det var afgørelsen at give mig et afslag, så er det ikke helt slut endnu. Jeg skal liiiige vente lidt mere. Hurra!

1 kommentar:

Trillemus sagde ...

Det er da utroligt som ting tager tid. Håber at det alligevel lykkedes for dig.

Kh Mette