6. april 2011

Kun 2½ måned forsinket...

Min leder har haft Gladsaxe kommune i røret i dag og jeg vil nok have svar indenfor en måned og det bliver ikke på denne side af påsken. Vi står og tripper på min arbejdsplads og er ved at finde en god løsning for alle indvolverede, så den del er jo helt fin. Men Espelunden og kommunen....hmmm..ikke mange stjerner i min bog lige nu.

Lige nu er Preben ved at trimme sig til formentlig hvad jeg vil betegne som ukendelighed, da hans afstands-dims er væk, så den får med 3 mm. over alt.
Jeg har haft de onde bivirkninger, hævede halskirtler og ondt i ørene i to døgn nu og voldsomme kulderystelser. Så den står på piller og flere piller og jeg har lige lavet noget kamillethe med honning til halsen. I aften står den på afslapning med den nyeste Harry Potter film..jubiiii. Så skal jeg krybe under dynen og driller kopper af the...herligt.

Ingen kommentarer: