4. april 2011

Det er med at fokuserer på det der lykkedes...

...det siger selv min sygeplejerske Michael fra scleroseklinikken og det skal så jeg gøre. Her tænker jeg ift. at få dyrket motion og få min krop ud af fordærv-stadiet og ind i sund krop-stadiet. For det er svært sådan rent mentalt at bilde mig selv ind hvor godt det egentlig er. Jeg er gammel gymnast og det var min store passion i mange mange år, men da jeg flyttede over bæltet, så forsvandt det sociale og jeg opgav at finde et nyt.
Jeg har dog fået startet op på lidt pilates foran Mari Winsor i fjernsynet, for det synes jeg er dejligt. Jeg har cyklet 2-3 gange om ugen a en time og gået har jeg også. På arbejdet har jeg lavet gymnastik serie med ungerne og det gav sved på panden, så sådan set er jeg godt på vej. Jeg er nok bare typen der stiler højt og det er jo umuligt at leve op til, så nu tager jeg dagene som de kommer og hellere 10 min. motion end ingen. Jeg har ikke tænkt på min vægt i længe og vores vægt er i stykker, så egentlig er det gået ret godt uden den del i mit liv, men jeg ville jo gerne have en sundere krop og det er det der er omdrejningspunktet nu.

Ingen kommentarer: