3. april 2011

Det lysner da indimellem...

 Billederne fra dyrehaven og vores gåtur igår. Det var dejligt med lys og luft og alle var ganske sommerlige. Vi tog pizzaer med hjem på vejen. Dagen forinden blev drengene passet og vi slentrede lidt rundt på vesterbro, hvor vi besøgte min veninde ganske kort for at se hendes lejlighed. Så gik vi på LéLé, som ikke var alt hvad det var pisket op til at være. Men sjovt at prøve. Vi tog i Palads og så The Rite, som var en gyser med Anthony Hopkins, som jeg synes er helt fantastisk i de der skræmmende roller, hvor jeg altid finder ham ganske sympatisk, som i rollen som Hannibal Lector...hvad er der galt med mig...Filmen Hannibal er een af mine all time favorites.
I dag fik jeg tømt postkassen for det vi ellers havde sagt os fri for...en milliard reklamer, så det ser ud som om jeg må på posthuset igen ; ) Men der lå da også en slutrapport fra Erhvervscentret Espelunden og den skal nu bare videre til kommunen og afgøres. Men det er da til at se en ende på skulle jeg mene.

Ingen kommentarer: