31. marts 2011

Jeg får lyst til at kaste med noget hårdt og billigt.....

...og håbe på at det rammer dem der gør systemet så skide langsomt og latterligt. Jeg går stadig og venter på den redegørelse som afklaringscentret Espelunden skulle have lavet for snart 2 måneder siden og før den kommer kan kommunen ikke komme videre og hvem ved hvornår der falder en afgørelse med den fart de nogle gange skyder. Jeg er sku rystet over, at man kan behandle syge mennesker på den måde, for jeg er næppe den eneste. Det er meget sjældent man falder over en solstrålehistorie. På mit arbejde er man ret afhængig af afgørelsen og alt afhængig af udfaldet, så kan det være der er een der ikke kan blive hos os og det er jo ikke min fejl, men da super træls at gå at vente på. For jeg blev lovet at det ville blive 1. marts. Tilliden til systemet er væk og lige ift. til den vinkel er jeg faktisk skide ligeglad med det fleksjob, så vil jeg hellere klare mig selv. Jeg kan regne med mig, det er hvad det her forløb har lært mig!

Heldigvis skal jeg snart på arbejde og tænke på noget andet. Jeg skal lave forårsopvisningsprogram med bh.kl. og så har jeg en times afslapning og møder så fra 12-16. Derefter skal jeg til Helsingør og mødes med min gode veninde til mad og gåtur ved Kronborg. Så en lang men dejlig dag er i vente og jeg kan måske glemme alt det der ikke er værd at skænke en tanke. I går gik jeg i seng med hønsene eller ihvertfald på samme tid som Max og egentlig er det jo dejligt at få sovet, men jeg synes det er lidt surt at spile en udemærket aften på at sove. Så i dag tager jeg revance : )

Ingen kommentarer: