29. marts 2011

Status p.t.....

Jeg har netop modtaget min Nokia C5 efter en del problemer med et fupfirma, som jeg anmeldt til politiet, forbrugerombudsmanden og firmaets bank og gjort indsigelse igennem min egen bank, så det hele endte lykkeligt. Nu har jeg en fed telefon og mere avanceret end jeg har prøvet før, hvor det er nemt at benytte internet og der er også GPS, det er store ting for mig : )

Jeg venter stadig på det der fleksjob og der går vel en 3 uger endnu inden jeg får et svar. Jeg er i den grad rystet over vores system, når man er syg. For man får det ikke ligefrem bedre i sådan et forløb. Der er ingen tryghed eller forudsigelighed og man skal være stærk og ovenpå og hvor mange er lige det i sådan et tilfælde. Det gode er, at min leder virker rimelig opsat på, at vi skal finde en god løsning i alle tilfælde. Men uanset om det bliver det ene eller andet svar, må jeg til at passe på mig selv.

Jeg er begyndt at cykle en 2-3 gange om ugen a en time og har da også støvet pilates dvd'erne af. Så det er fint indtil videre. Jeg er godt nok forkølet og har nærmest været det siden jeg startede i afklaringsforløbet, men det er vist min krops måde at sige fra på. Jeg føler mig dog stærk og rustet til at kæmpe for at få et bedst muligt liv.

Vi kan formentlig flytte ind i vores nye hus i uge 48 og lige nu er der sat to af husene til salg som er stort set magen til vores til 3.2 mill. og vi har givet omkring 2.6 mill. med alt det ekstra vi har fået med. Så der er da lidt luft, så vi kan låne lidt mere i kreditforeningen, det er så fedt for os og vil give meget mere luft. Vi er klart de risikovillige mennesker, der vil have penge nu og så tage balladen når den kommer (læs hvis, for det tror jeg sku ik på den gør..kald mig naiv, men positiv det er jeg sku!!)

Preben og drengene har det godt. Mathias får tænder i et væk og Max er bare så stor og nogle gange går bølgerne højt. Men jeg har fået mig nogle dejlige små drenge ; )

Ingen kommentarer: