11. april 2011

Puha, det bliver en hård uge...

...og nu har jeg endda meldt fra til den påske hygge aften vi hande på skolen på fredag, da ugen er så rigelig besat med ting og sager. Påsken er vist vel tiltrængt i år. I dag mødte jeg kl. 9.30 og tog imod de nye små skole parate pus og så var jeg jo på fritteren bagefter. Da jeg havde cykel hjem skulle vi nærmest direkte til indflytter middag hos mine svigerforældre, hvor Mathias var i rigtig brokkehumør ind imellem, så jeg er tynd..ja nærmest papirstynd af træthed. I morgen skal jeg til strandvejen og se om jeg kan få reddet vores kamera, hvor der er sneget sig sand ind i og så på arbejde og vi huske lige jeg er på deltid lige for tiden jo og så derfra hjem og hente Louise og så ind på flyvefisken og spise. Onsdag skal jeg igen møde tidligt og stå for de serier og opvisningsprogram min bh. kl. skal vise og ja så på arbejde. Torsdag skal vi have P-møde om aftenen og så er det Påske for mit vedkommende efter fredagens ret overskuelige dag.....Og nu mine damer og herre. I bid you goodnight!

Ingen kommentarer: