7. februar 2011

Når jeg oplever at loven om tiltrækning virker...

...så laver jeg lige et kvæk ...nogle gang her og nogle gange bare i tankerne. Men det skal ikke gå hen i glemsel. Nogle af de ønsker jeg har for mig sei har det jo med at vise små manifestationer og dem skal der bides mærke i og kigges på, så der kan komme mere positiv energi afsted og jeg ved det lyder af "hullabadulla", men det Wirker, do!

I dag ringede hjem-is bilen og egentlig er det jo lidt dyrt, men jeg har været alene hjemme de sidste par gange hvor den har været forbi og har måtte skuffe lille mister iselsker aka Maximusen. I dag tog jeg en bluse på og løb ud af døren uden Max nåede at gætte af for meget og så havde de HALV PRIS, så jeg kom slæbende med 2 x 2 liter is og 16 pindis, der smager mums til 120 kr. Herligt!!!

Jeg havde også en god cykeltur til og fra arbejde og det var jo lige 1 times motion. Det var da også en god ting.

Så to gange glæde, det kan jeg godt li'

Ingen kommentarer: