9. februar 2011

Kvæk kvæk

Endnu et lykkeligt kvæk fra mig, der føler mig heldig igen igen...for heldet følger heldigvis de tossede og det er jeg sku glad for.
I dag har jeg handlet mig til denne forårsfrakke fra Darling til 500 kr. med porto og det er en go' pris og så er den sød syns jeg, knapperne kan skiftes til lyserøde. Ligeledes fandt jeg en ny pande på nettet fra Jamie Oliver til 400 kr og en nyt piskeris og i morgen skal jeg på posthuset og hente en meget billig Kitchen Aid mixer, hvor jeg sparede 1100kr. Alt var noget noget vi havde aftalt at købe til det nye fine hus, som vi får indflytningsdato på her på fredag. Uha, det er en god dag og en god uge. Ude i køkkenet venter dej til boller og så skal ungerne + Mille-Marie hentes i institutionen og en hyggelig eftermiddag med leg og spisning for Max og veninden venter.

Ingen kommentarer: