7. august 2010

Nu er ferien og barslen snart slut!

På mandag skal jeg tilbage på arbejde. Godt nok kun en lille måneds tid, for så er det tid til min første operation. Efter en måned hjemme skal jeg så tilbage i jobprøvning og have styr på det flexjob forhåbentlig. Det altoverskyggende er dog vores husprojekt og alle de kreative tanker der er omkring det. Vi kommer formentlig til at flytte ind d. 1/6, men nu får vi se. For det kan også være, at det bliver før. Der bliver regnet, tjekket sites på nettet, HTH i Århus skal besøges her i efteråret og farvekombinationer, træsorter og granit bordplader gør os forvirrede. Så energi rent mentalt rækker ikke til de sysler jeg normalt giver mig i kast med. Jeg tænker meget i udsmidning og organisering, da jeg jo ved at vi skal flytte på et tidspunkt og det er det perfekte tidspunkt at komme af med en masse gammelt skidt på. Så bloggen er øde, WOW bliver heller ikke besøgt. Jeg bruger hjernen på alt mulig andet må man sige. Men jeg er derude endnu og skriver når jeg kan.

I dag er Preben til polterabend og drengene og jeg er alene hjemme. Lige nu sover de begge to og i eftermiddag venter vi mine kusiner og den enes piger til hygge og mad. Jeg synes at det er vildt underligt, at jeg allerede på mandag skal tilbage på arbejde. Det bliver sku hårdt at starte op til den der proces med at lære tingene igen og måske lære nye ting, som er kommet til, nye mennesker og nye sociale sammenhænge måske. Men det skal jo nok gå. Jeg må op på cyklen og møde den del af mit liv som har været på stand by, som jeg på sin vis frygter lige p.t. fordi jeg ikke ved hvad der kommer til at ske for mig, men som jeg altid har holdt af for sin alsidighed og mulighed for udvikling. Så jeg ved at glæden kommer igen : )

Ingen kommentarer: