25. juni 2010

Tankebobler...

Når det bliver forår og sommer, så udfordrer jeg skæbnen og kigger på hus og lige nu er det det her projekt, der står for skud og som altid opdager jeg at drømmen lever endnu. Rækkehus i kongevænget, som ligger i Smørum er ved at blive undersøgt som potentiel bopæl og drømmen må nu pilles lidt fra hinanden og vi må se hvad der kan lade sig gøre for os : )

Jeg er lidt top for ord for tiden og ved heller ikke helt hvor mange læsere jeg egentlig svigter, for der virker lidt dødt her hos mig. Jeg finder nok ordene igen, men jeg har tit bare brug for at slukke helt for mit hoved og lade mig underholde : )

3 kommentarer:

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Det lyder da spændende Rikke, et lille hus er vel på alles ønskeliste, så det bliver spændende at høre mere om.
God weekend.

Lavendel sagde ...

Håber det lykkes med et hus til jer!'knus

FruE sagde ...

Lykke til med hus pojektet.

Mht. stilhed på bloggen, så synes jeg det er sådan mange steder (ved godt, at nogle altid får respons på sin blog). Mon det er ferietiden?