23. juni 2010

Føler mig fatique....

Det er hvad udtrætning hedder på "sclerosisk" og efter jeg har fået antidepressiva igen, så er jeg ret så træt og kan sove all the time hvis jeg gav mig selv lov, men nøjes med at gøre det om natten, for det hjælper alligevel ikke. Så his her er lidt øde, så er det fordi jeg ikke orker for tiden.

I dag kan jeg se frem til at skulle drikke en liter "kridtvand" også kaldet kontrastvæske og denne gang er det tilsat appelsinsmag. Lige den part frygter jeg lidt, for puha for en led drinks at starte sin morgen med. Om en times tid skal jeg ud med Mathias på Prebens arbejde og der skal han være mens jeg får den der CT-scanning, som varer et par timer alt i alt. Nej, det er bestemt ikke noget jeg gider og svaret ønsker jeg nu heller ikke...og dog..jo hvis det er noget jeg kan bruge til noget i et forsøg på at få en bedre fordøjelse, men jeg ønsker jo at det er noget jeg selv kan rette op på med maden og ud over det at være rask. Jeg har fået de diagnoser jeg skulle have. Jeg skriver lige senere hvordan det gik ; )

UPDATE:
Puha er nærmest lige kommet hjem og klokken siger 14.30. De var en time forsinket eller lidt mere og jeg fik igen igen mega kvalme og måtte stoppe da jeg havde drukket 700 ud af 1000 ml. Føj for den lede hankat. Så nu er det igen bare at vente på svar. Mathias fik et stykke brød at gumle på på vejen hjem og det gik så fint lige indtil han brækkede sig ud over det hele...meget. Han sad i Max's autostol, som han godt kan passe nu og den var bare svinet til. Men er nu vasket under bruseren, mathias har fået flaske og er lagt til ro og jeg skal vil sumpe her lidt. lave nul og nix indtil Mathias vågner, vaskemaskinen er færdig og middagen kalder til vores gæst i aften..min veninde Rikke kommer : )

Ingen kommentarer: