21. juni 2010

På vej over Storebælt...

...med DSBs gratis online kampagne er jeg hooked op til internet og det er rart at gense en gammel ven, selv om det gynger frem og tilbage og man skal holde tungen lige i munden for at ramme rigtigt : ) jeg er nemlig på vej hjem fra en forlænget weekend i Jylland med mine små drenge. Lige nu sidder der kun en dreng ved siden af mig, for senior er blevet derovre på ferie efter planen. Jeg kommer til at savne ham vildt meget. Men weekenden har været dejlig og på sin vis aflastende. Så det gør vi da gerne igen. Anekdoter og billeder må følge, for jeg rammer ikke rent på tasterne som sagt. Men jeg er her endnu....Tro mig ; )

1 kommentar:

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Det lyder da godt Rikke at du er her endnu, lyder til at have været en god weekend og man kommer hurtigt til at savne de små poder, men så må man bare glæde sig til at de igen er omkring en.
Jeg glæder mig til at høre og se mere til din weekend.
God dag til dig Rikke.