24. maj 2010

Pinsedage....

Max og Preben i Tivoli..på vej i veteranbilerne i lørdags.
Det er gode sager.
Max i himmeriget med mel overalt. Vi skulle holde min fødselsdag part one oppe i min svigermors sommerhus med Prebens del af familien. Vi fik jordbærtærte (lidt mislykket, da det var første gang..mormor vender sig sku nok i graven), vandbakkelser med flødeskum, blåbær og jordbær (lidt tørre ..også første gang) og lagkage med jordbær mm. Så der blev smovset i sommerhuset, hvor vi vågede os udenfor og det gik fint med at hodle varmen.
Max, William og Bianca (bonusfætter og kusine) leger i gummibåden, den var et hit for børn og voksne.
Max havde det vidunderligt udenfor. Han kan virkelig godt lide at tulle rundt og lave mad osv.
Jeg håber snart bolig-gudinden smiler til os.
Mathias var da også med. Han har også haft nogle gode dage.
Lørdag i svømmehallen, i Tivoli og jeg gik i seng kl. 20.30, for så at stå op kl. 23.30 og se Savannah...ej hvor er jeg bare træt for tiden, søndag på loppemarked med indtil flere gode køb, besøg hos Mie (min gode veninde og familie) og så Pinsefrokost efterfulgt af fødselsdagshygge i Kulhuse. Preben har sat sig til med en film og jeg vil spille lidt WOW og slappe af i mit hoved.... Jeg kan jo se frem til mere fødselsdag på onsdag, hvor jeg sikkert deler glæden med Kronprinsen : )

Ingen kommentarer: