25. maj 2010

Det er een af de dage....

...hvor morgenen gik fint. men nu er det 4½ time siden Mathias vågnede og efter en lang weekend med mange indtryk, skulle jeg mene, at en lang lur var på sin plads. Men han græder og græder...tydeligvis overtræt, men har ikke sovet siden i morges og nu har han ramt muren. kan ikke sove, men er skide træt. han ligger inde i sin seng nu igen, efter at have prøve lidt af hvert. han er nødt til selv at finde roen og jeg må gå derind og trøste med et par minutters mellemrum. Hans gråd gør mig ør og ude af stand til at lave noget. Så rengøring må vente til i eftermiddag, jeg er også selv smadret. Som et lille barn, der har fået for mange indtryk, så er jeg også træt og vil gerne gemme lidt energi til min fødselsdag i morgen, hvor jeg også har en dag med babyrytmik, bagning, madlavning og gæster i vente.
Jeg  har fået rykket den tid jeg havde fået på Gentofte mave/tarm kirurisk, hvor jeg skal til forundersøgelse go så skal vi se om det er operation, at "det der" i min mave, som vist skulle være en lille sammenknibning i tyndtarmen eller noget. jeg skal også finde ud af hele problematikken med min fordøjelse, så det er dejligt ..på en måde...at der sker noget i den sag.
Min sagsbehandler har også fået endnu et ring i dag og det ser ud til, at tingene er ved at gå fremad.  

...nu sover mathias efter en rask gåtur med barnevognen og jeg håber, at han tager en god lur...hvis han da ellers kan sove for underboen der lige skal klippe græs, godt det bare er en lille have ; )

Ingen kommentarer: